• Overschrijven naar een nieuwe club

De overschrijvings procedure gaat tegenwoordig op een andere manier dan in voorgaande jaren. Het gehele traject is geautomatiseerd en alle papieren rompslomp is gelukkig niet meer nodig.

Hoe werkt het?
    Speel je nu bij een andere club en wil je volgend seizoen bij VV Maarssen voetballen?
    Wat heb je nodig?
    Ouder dan 15 jaar? Dan is een kopie van je ID nodig (liefst digitaal en deze kun je sturen naar ledenadministratie@vvmaarssen.nl) Heb je geen beschikking over een digitale versie van je pasfoto en/of ID dan kun je hiervan een kopie opsturen naar:

VV Maarssen
    T.a.v. ledenadministratie
    3600 BE Maarssen

Vul op onze website het inschrijfformulier in en geef hierin aan dat je wilt overschrijven naar VV Maarssen. Vul de gegevens zo volledig mogelijk in en de overschrijving wordt automatisch in werking gezet. Je hoeft hier dus niet meer voor langs te komen. Vergeet niet om jezelf uit te schrijven bij je oude club want dit kunnen wij niet voor je doen.

Speel je nu bij VV Maarssen en ga je ergens anders voetballen?
    Vul op onze website het uitschrijfformulier in en geef hierin aan dat je wilt overschrijven naar een andere vereniging. Vul de gegevens volledig in en de uitschrijving wordt automatisch in werking gezet. Ook hier hoef je niet meer voor langs te komen. Je moet de overschrijving verder regelen met je nieuwe club door jezelf in te schrijven en aan te geven dat je bij hun wilt voetballen. Wij worden hiervan digitaal op de hoogte gebracht.

Kortom alles is een stuk eenvoudiger geworden.

Wij hopen op je medewerking en zullen er dan ook voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer kunt voetballen.

Speel je in de A-categorie Indien je speelt in de A-categorie dien je de overschrijving voor 15 juni 23.59 uur te hebben geregeld. Na deze datum wordt de overschrijving niet meer door de KNVB in behandeling genomen.