• Scheidsrechterscommissie

Bij vv Maarssen hebben wij een goed georganiseerde scheidsrechterscommissie die scheidsrechters intern opleid, begeleid en wedstrijden voorziet van scheidsrechters. Dit is natuurlijk alleen mogelijk door een aantal regels te hanteren.

• Niet alle wedstrijden kunnen voorzien worden van scheidsrechters aangezien we die gewoonweg niet voor handen hebben (nieuwe scheidsrechters zijn natuurlijk altijd welkom).
    • Oefenwedstrijden voorziet de commissie niet van scheidsrechters.
    • Voor beker- en competitiewedstrijden is het niet toegestaan om zelf scheidsrechters te ruilen, te vragen etc. Alles dient te gaan in overleg met de commissie.

Lijkt het je leuk om scheidsrechter te worden voor de club meld je dan aan via scheidsrechters@vvmaarssen.nl. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.

• Scheidsrechters Commissie

NaamFunctie
    Bakker, TineScheidsrechterscommissie06-24704896 | tinebakker@vvmaarssen.nl
    Vreden, Joop deScheidsrechterscommissie
    Verkoyen, EstherScheidsrechterscommissie
    Plug, MarielleScheidsrechterscommissie
    Pannen, AntoineScheidsrechterscommissie

Er zijn 2 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.