• De Technische Commissie wordt gevormd door mensen vanuit VV Maarssen.

Waarom een Technische Commissie (TC)?
    Door een breed draagvlak te creëren kan de HJO beter zijn werk uitvoeren. De leden van de TC zullen het nieuwe technisch beleidsplan uitvoeren in samenspraak met de HJO. Het beleidsplan wordt op dit moment gemaakt door de TC en een gedeelte is al gepresenteerd naar alle selectie trainers. Het nieuwe technische beleidsplan is dus gemaakt door VV Maarssen en niet door één persoon. Daarbij wordt ook bijvoorbeeld de speelwijze van VV Maarssen vast gelegd.

Dus hoe willen wij als club spelen?

Natuurlijk willen wij het mooiste voetbal spelen wat mogelijk is. Je kan natuurlijk op verschillende manieren voetballen maar wij willen graag 1:4:3:3 spelen. Dit en andere zaken zullen opgenomen worden in dit plan en wordt bewaakt door de TC. Je zal daarmee zien dat de TC altijd de cultuur en het beleid van de club in de gaten houden. Daarmee proberen wij de continuïteit te bewaken van de gehele club.

De Hoofd Jeugdopleidingen zal een aantal uur per week op de club aanwezig zijn maar nooit genoeg om iedere week elk team te zien trainen en spelen. De TC leden zullen daarmee ook de oren en ogen zijn van de HJO. Een keer per maand zal de TC samenkomen om zo diverse technische zaken te bespreken. Los van deze bijeenkomsten zal er onderling vaak contact zijn om zaken door te nemen zowel per email als telefonisch. Ieder lid heeft zijn eigen taakveld maar kan natuurlijk ook bij een andere leeftijdsgroep kijken.

• Technische Commissie

NaamFunctie