• Aftrap nieuwe Business Club VV Maarssen

Op dinsdag 20 juni vond de geslaagde kick-off van de Commissie Topvoetbal Senioren VV Maarssen (CTSM) plaats. Deze inspirerende zomeravond markeerde een frisse start voor de mannen van Maarssen.

In de achterliggende periode was al veel werk verzet om een nieuwe basis te leggen voor het (heren)seniorenvoetbal bij VV Maarssen. Tijdens de kick-off werd als doelstelling gepresenteerd om met VV Maarssen 1 binnen vijf jaar te promoveren naar de Eerste Klasse.

Met een stevig commercieel beleid en een vernieuwde Business Club werd tijdens deze geslaagde avond bij de Heeren van Maarssen veel enthousiasme losgemaakt voor de ambities die samenhangen met de nieuwe aanpak. Herman Janssen zette de details van de vernieuwde werkwijze uiteen, waarbij hij uitlegde hoe het enorme potentieel van onze vereniging tot topprestaties kan leiden. Aansluitend maakte de nieuwe hoofdtrainer Marco van der Meer de vertaalslag naar de voetbalpraktijk.

Wilco van Schaik was in deze nieuwe setting een zeer geslaagde spreker. Wilco had een persoonlijk en inspirerend verhaal over de wondere wereld van het voetbal. Grappig was dat Van Schaik van origine Maarssenaar is en hij ook de jeugdopleiding van VV Maarssen heeft doorlopen. Tot voor kort was hij algemeen directeur van FC Utrecht, waarover hij een aantal mooie anecdotes had.