• Back in Business club VV Maarssen

Maandag 9 mei was het eindelijk weer zover; na een lange tijd natuurlijk niets te hebben kunnen doen werd er weer een Business Club Avond georganiseerd door VV Maarssen. Voor huidige leden en sponsoren maar vooral ook om nieuwe leden te werven voor onze mooie club.

De Wilgenplas was hiervoor het decor en de avond was al geslaagd bij het zien van de opkomst. Zowel veel oude bekenden en vrienden van de club waren aanwezig maar ook nieuwe gezichten die hopelijk ook hebben kunnen zien en meemaken dat voetbal verbindt en dat je elkaar nodig hebt om tot mooie successen te komen.

Dit was ook de boodschap die Frans van Seumeren, Eigenaar FC Utrecht en voormalig directeur Mammoet, vertelde tijdens het interview met Sjoerd van Ramshorst van NOS. Deze laatste nam Frans via vragen mee langs onderwerpen die iedereen aansprak, van ondernemen tot FC Utrecht en Mammoet tot het belang van sponsoring en de juiste mensen om je heen verzamelen.  Daarna werd er met iedereen bijgepraat onder het genot van een heerlijk bbq-buffet, top verzorgd door Paviljoen de Wilgenplas/Rosco Catering.

Via een ludieke actie die speciaal voor deze avond was opgezet, koop een lot voor 100,00 en maak kans om voor komend seizoen de rugsponsor of mouwsponsor van het eerste elftal, werd de avond afgesloten. De winnaars hiervan zijn ………… en …………. . In totaliteit is er een mooi bedrag opgehaald voor de business club en staan deze twee partijen op het shirt komend seizoen. Herman Jansen, voorzitter CTSM en betrokken bij het 1e elftal, maakte hier ook bekend wie de nieuwe trainer van het eerste gaat worden (Kirtan Boedhoe) en welke plannen er liggen voor de komende jaren.

Plannen bij de business club liggen er ook volop om weer mooie bijeenkomsten te organiseren met leuke acties! Noteer daarom alvast 7 juli as. in de agenda, dan is de volgende business club meeting, op het water! Ook bent u van harte welkom op het sportcomplex 4 juni as. als het 1e van VV Maarssen de laatste thuiswedstrijd speelt van dit seizoen, met daarna BBQ en muziek!