• Bar/keuken personeel gezocht!

Even voorstellen...

Werken in een omgeving waar het elke dag gezellig is! Bestellingen opnemen, drankjes klaar maken achter de bar, eten maken in de keuken én natuurlijk ook opruimen en schoonmaken. Als medewerker bij VV Maarssen is geen dag hetzelfde!

Wie zoeken we?

Voor de kantine in onze voetbalvereniging zijn we op zoek naar een medewerker Bar/Keuken. In deze functie is geen dag hetzelfde. De kantine bevindt zich centraal op ons Sportpark waar onze gasten genieten van vele wedstrijden. Je werkzaamheden zijn veelzijdig, de ene keer voorzie je onze gasten van een heerlijke kopje koffie of thee. De andere keer sta je in de keuken patat te bakken. Daarnaast zorg je voor een schone omgeving achter de bar en in de keuken.

Het horecateam in de kantine bestaat uit een manager (John) en je collega medewerkers. Jij komt te werken in dit gezellige team en gaat geen uitdaging uit de weg! We werken met verschillende diensten en werktijden. Je krijgt ruim van tevoren wanneer we je nodig hebben en we houden hierin uiteraard rekening met jouw wensen. Hierdoor kunnen we je ook regelmatig een avond of (een dag in het) weekend vrij geven.

We zoeken een parttime of fulltime collega, maar ook een nul uren contract is mogelijk. Je werkt 10 maanden en in de zomerstop zijn we dicht.

Wat kun je van ons verwachten?

• Een salaris wat flink boven het minimum loon ligt.
    • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract;
    • 8% vakantietoeslag;
    • Etentje met je collega’s;
    • Fooi is voor volledig voor het personeel;

Wie ben jij?

Jij bent van nature gastvrij en sociaal, zowel naar de gasten als naar je collega’s. Samen gaan jullie voor hetzelfde doel: de gasten van onze voetbalclub een fijn verblijf bezorgen. Jij staat iedere dag met een glimlach op je gezicht op de werkvloer.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat jij:

• Het geen probleem vindt om in de weekenden, avonduren en vakanties te werken;
    • Een echte aanpakker bent, je ziet het werk en steekt graag je handen uit je mouwen;
    • Op zoek bent naar een vaste baan waarin de uren in overleg gaan, je kan fulltime en parttime bij ons aan de slag.

Enthousiast geworden? Solliciteren doe je gemakkelijk door je CV en motivatie te mailen naar algemeenbestuur@vvmaarssen.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Groetjes,

Het Bestuur