• Bijzondere Business Club-avond met Wilfred Genee

Op 29 november jl. organiseerde de vernieuwde Business Club van VV Maarssen haar tweede netwerkevent bij één van haar nieuwste leden: restaurant Loetje Breukelen. De 50 aanwezigen werden getrakteerd op de bekende biefstukken in jus en werden door hoofdgast Wilfred Genee meegenomen in de wereld van de voetbaljournalistiek.

Afgelopen juni werd al met een kickoff bij de Heeren van Maarssen gestart met de nieuwe opzet van de Business Club. Daar werden sponsormogelijkheden gepresenteerd, plus de plannen van de nieuwe Commissie Topvoetbal Senioren Maarssen. Ambitieuze plannen die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen dat de eerste teams van VV Maarssen hoger gaan spelen, met een kern van zelf opgeleide spelers uit de eigen jeugdselecties.

In de afgelopen maanden zijn er stevige stappen gezet door de nieuwe sponsorcommissie en zijn er tientallen nieuwe sponsors en Businessclubleden bijgekomen. Tijdens de tweede Business Club-avond konden de sponsors netwerken en werd er onder leiding van Wilfred Genee actief gediscussieerd over de manier waarop er aan tafel van Voetbal Inside omgegaan wordt met voetballers en coaches. Genee durfde zich kwetsbaar op te stellen en ging nadrukkelijk in op de verantwoordelijkheid die een presentator zou moeten nemen als tafelheren zich kwetsend uitlaten over voetballers, coaches en andere BN'ers. Genee interviewde tussendoor nog een aantal nieuwe en bestaande Businessclubleden die op deze manier in de gelegenheid werden gesteld om hun bedrijf te presenteren. De avond werd afgesloten met de ondertekening van het contract met hoofdsponsor Freelance.nl door directeur Jan Posma en de voorzitter van VV Maarssen Bert van der Meijden, en Herman Jansen als voorzitter van de Commissie Topvoetbal.

Na afloop van de avond konden er weer een aantal nieuwe aanmeldingen worden genoteerd en groeit de Business Club verder door. De organisatie wil de medewerkers van Loetje bedanken voor de goede zorgen en gastvrijheid, Jan Miltenburg van Miltenburg AV voor de audiovisuele ondersteuning en Kees ten Berge van Domano voor het regelen van hoofdgast Wilfred Genee.

Ook interesse om aan te sluiten en wil je uitgenodigd worden voor het eerstvolgende netwerkevent? Neem contact op met Marco van der Meer (marco@vvmaarssen.nl, 06-54215151) of Antoon Goes (a.goes@vvmaarssen.nl).

• Ondertekening sponsorcontract

• Bedankje voor Wilfred Genee