• Negenklapper voor VV Maarssen 1

Negenklapper voor Maarssen in Nieuwegein

VV Maarssen boekte zaterdagmiddag een grote overwinning in Nieuwegein. Tegen hekkensluiter JSV werd het uiteindelijk 0-9. Bij rust was het slechts 0-2. Dion van Burik was aan Maarssen-zijde de grote man: hij scoorde vijf keer. De andere treffers kwamen van Eddy Vorm (twee keer), Ricardo Bakker en Abou Ouaddouh. Na afloop was er meer positief nieuws: de concurrenten BFC en De Meern verspeelden punten. BFC kwam bij Victoria niet verder dan 1-1; De Meern bleef in Houten bij Delta Sports steken op 0-0.

Maarssen staat voor een belangrijke week. Dinsdagavond is de inhaalwedstrijd tegen Geinoord. Het duel werd vorige week afgelast. Zaterdag staat er nog een lastige wedstrijd op het programma. Dan komt CSW uit Wilnis naar Maarssen. Er zal met een schuin oog ook gekeken worden Leidsche Rijn. Daar staan De Meern en BFC tegenover elkaar. Het is het slotweekend van eerste competitiehelft.