• Business Club VV Maarssen

Sponsoring is niet meer weg te denken bij VV Maarssen. Onze vereniging kent vanaf 2018 een Business Club die zich door de jaren heen steeds verder heeft ontwikkeld en inmiddels uit meer dan 40 leden bestaat. Door het lidmaatschap van de VV Maarssen Business Club ondersteunt u ambitieuze voetbalvereniging: een vereniging met een bloeiende jeugdafdeling en een eerste elftal dat  uitkomt in de 2e klasse met de ambitie om door te stoten naar de hoofdklasse. VV Maarssen is een club die een toonaangevend binnen de regio wil worden en die naamsbekendheid onder vele voetballiefhebbers wil werven, zowel regionaal als provinciaal.

De VV Maarssen Business Club biedt ondernemers uitstekende mogelijkheden om in contact te treden met andere bedrijven en potentiƫle klanten. De leden van de Business Club komen uit zeer diverse branches en opereren in diverse markten. Via onze Business Club kunnen bedrijven niet alleen hun netwerk, maar ook hun naamsbekendheid vergroten.

Bij ons maakt u topamateurwedstrijden mee. Ons gezellige kantine staat na afloop voor u open. In een ontspannen en informele setting kunt u op een plezierige wijze zakendoen. Daarnaast stellen wij jaarlijks een gevarieerd activiteitenprogramma op.

Om optimaal uw zakelijke activiteiten naar buiten toe uit te kunnen dragen heeft de Business Club van VV Maarssen verschillende sponsorpakketten opgesteld.