• Vrijwilligers & VV Maarssen

Zoals elke vereniging zijn wij natuurlijk afhankelijk van vrijwilligers die iets voor de club willen betekenen.

Er zijn altijd veel taken die blijven liggen omdat er niet voldoende vrijwilligers zijn die één van die taken op zich nemen. Je moet denken aan het helpen bij het team van je zoon of dochter of een team begeleiden/team trainen. Eventueel een plek in de onderhoudscommissie, in het bestuur of als scheidsrechter de wedstrijd van je kind fluiten.

Momenteel zijn de onderstaande vrijwilligerstaken urgent:

• Secretariaat in diverse leeftijdsgroepen
    • Voorzitter van het bestuur van VV Maarssen
    • Communicatie
    • Sponsoring
    • Kascommissie
    • Trainers en teammanagers
    • en verder zijn er nog extra handjes nodig om te helpen in de bestaande vrijwilligerstaken

Kortom wilt u iets betekenen voor de club en een helpende hand bieden kunt u contact opnemen met onze vrijwilligerscoördinator Jolanda Verharen, jolandaverharen@vvmaarssen.nl of bel 06-31587151.